donderdag 20 december 2012

Idioot springt over hekje

Bijna 4 weken is het nu na de operatie. Vanochtend kwam mijn hulp. Ik doe de voordeur open en ineens staat Tazu naast me (live foto van webcam, moment waar ik deur open doe en hij aan komt gallopperen). Over het hekje gesprongen? Een hartverzakking heb ik gehad.


Normaal is al zo vaak geoefend dat de bel gaat en dat hij gewoon achter het hekje blijft. Het hekje in de woonkamer kan hij niet overheen springen omdat hij onder een tafel zit. Aan de andere kant van onze woonruimte, bij onze bureau's, is ook een afgescheiden stuk. Daar is hij overheen gesprongen en hij stond ineens bij de voordeur. Hem teruggebracht naar zijn plek, voor de zekerheid knie gekoeld, pijnstiller gegeven en Traumeel krijgt hij alsof er een acuut probleem is. Ik zie niet zoveel. Tijdens het lopen belast hij hem nog en als hij stilstaat ontziet hij hem nog, net als eerst.

Nou, het is anderhalf uur geleden gebeurd dus ik houd jullie op de hoogte. Het lijkt met een sisser af te lopen. Het lijkt me in ieder geval dat het bot niet gescheurd kan zijn, anders had hij wel een pijnreactie gegeven en zijn poot niet belast.

Echt balen.

Update: het is nu namiddag en hij lijkt er geen extra last van te hebben. Ik blijf duimen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten